søndag den 15. juli 2007

Sommer og sol..


Vi havde bare sådan en dejlig dag i går, vi fik shoppet igennem, nogle mere en andre!! - ( jannie)
Og det var skønt at være sammen med min skønne familie..
Camilla -min lillesøster- tog med mig hjem og sove, og i morges havde jeg bagt boller, og sørme om vejret ikke var så godt at vi kunne sidde ude på terrassen og spise morgenmad??

Vi var også en skøn tur på stranden, for der var da kommet sommer og sol i danmark??? - hvad nu??
Men skønt er det, og bare det vil holde længe....vi er mange der trænger.
I går lånte camilla mine hjemme strikkede sokker, og hun var så glad for dem, at jeg må strikke et par til hende, og her er farven hun valgte..
Det bliver nu hyggeligt at strikke sokker, det er noget siden jeg sidst har gjort det, og jeg elsker det!!
Nu er camilla lige blevet hentet, men hvor har vi hygget igennem.
Og nu er der 14 dage til ferie, så det har det også hjulpet på!!
Fortsat god søndag til jer alle;-)

4 kommentarer:

Mona sagde ...

Hej Tina.
Ja, nu håber vi at der kommer sommer vejr igen, det kunne være skønt:-)) Flot strømpegarn, hjemmestrikke strømper det kan man slet ikke undvære:-))
Hvordan har du fået, den slået til med de grønne bogstaver?-)) Jeg har haft den sat til på min blok - så har jeg fået den koblet fra på en eller anden måde, nu kan jeg bare ikke huske igen,hvordan jeg gjorde:-))!!

Tina Olsen sagde ...

Hej Mona..
Ja det er altså skønt med lidt sommer;-))
Og så til det tekniske?? - du skal ind i indstillinger, og trykke ja i; vis skrivetilstand for alle dine blogs? - husk at trykke gem til sidst!!!jeg prøvede lige selv, og jeg skulle lukke helt ud og ind på nettet igen før det virkede her!!håber du blev klogere, ellers siger du bare til ;-))

Mona sagde ...

Hej Tina.
Det er aktiveret på min også:-))Altså jeg har ja, i det felt:-)) Så ved jeg ikke, hvorfor det ikke virker mere:-))!

Tina Olsen sagde ...

Hej igen.
Nææ så ved jeg da heller ikke hvorfor det ikke virker?
Jeg prøvede at slå mit fra og til og det virkede fint!! - mærkeligt?