lørdag den 8. september 2007

Veninde frokost;-)

Ja, så er jeg hjemme igen, fra en tur til byen;-))
Her bor Helle, som jeg skulle hjem til.
I en lækker næsten ny lejlighed - hun har boet i den fra den var ny!!




Fra hendes vindue er der denne udsigt - og undskyld mig, men jeg syntes den er så grim denne her bygning, tror det er skodderne der ødelægger den!!
Men da vi var ude på en tur, gik vi lige ind i "gården" af den
bygning, og tænk inde fra midten syntes jeg den var ganske flot... det er vist nok et kollegium.



Helle havde lavet hjemmelavet pizza og salat til frokost, mums..
Og se lige....
En forsinket fødselsdags gave, hvor heldig kan man være?? - en skridt tæller.
Jeg er spændt på at se hvor mange skridt det bliver til på en alm. dag;-))
Tak for den Helle.
Vi blev enige om at vi måtte ud og prøve den, så vi gik en dejlig lang tur.
Og da vi kom hjem var der kaffe og hjemmebagt kage;-)) - vi syntes godt vi kunne tillade os det efter den lange tur!!!
Go lørdag derude;-)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

For en koselig frokost dere hadde! Her i Norge heter morgenmat frokost, så jeg stusset litt med en gang...hi hi....

Å , jeg liker det rara bygget, jeg. Liker alt som er rart og annerledes.

Men en fin dag har dere hatt!
Jeg har også en skritteller.....glemmer den alltid.....:)

Anonym sagde ...

Du har været lige ved siden af mig - det kan jeg se på billederne. Og jo det er Titgens kollegiet - det første interaktive kollegium i Danmark og meget dyrt at bo på - ikke for almindelige kollegianer, men det skulle være meget attraktivt at bo der.... Men

Tina Olsen sagde ...

Hej Sylvia..
Hi -hi..kan godt forstå du syntes det var en lidt mærkelig "morgenmad"...hvad hedder frokost hos jer??
Der er bare så mange nye huse igang der hvor helle bor, så det er et meget spændende sted at gå tur;-)Godt du sagde skrit tæller, jeg har nemlig ikke fået den på endnu;-)

Hej shabby;-))
Nej.. jeg kan fornemme du er lidt enig med mig i hvad vi syntes om den bygning;-))
Men hyggeligt sted du bor, jeg har også boet i byen (nørrebro) så jeg syntes det er dejligt at komme derind, men jeg er nu mest tilfreds når jeg kommer hjem til liseleje igen;-))