torsdag den 18. oktober 2007

På stranden.


Åhhh ja, vi har været på stranden igår..
Det var bare så skønt, det er også ved at være lang tid siden vi sidst har været der..
Zacco var selfølgelig med;-))
Og han nød det.. det var meget bedre end at gå på villavejen!!! - det kan han jo have så evigt ret i..
Men på stranden kan han gå løs, og det elsker han, den der snor den er enorm dum;-((
Men han skal jo lære det...
Så i dag skal han ud med sin far på vejene lige omkring huset, og så når jeg kommer hjem fra arbejde skal vi allesammen på stranden... jeg glæder mig.
Zacco fik snuset en del...
Og igår aftes var vi nede hos nogle venner som har en kæmpe stor (ja, her er det lidt sjovt, for nu syntes jeg at hun er blevet meget større.. men det må være fordi zacco er SÅ lille!!!) Ronja hund på 45 kg. og det gik bare så godt - zacco var meget mere modig end sidst vi var der, denne gang var han nede på gulvet og snuse til hende, og lege med hendes bamse...
Og lige til noget helt andet....
Vi har købt en "ny" lækker bil, jeg har aldrig ejet så fin en bil, så nu bliver det skønt at kører langt når jeg tager ud som konsulent;-))
Ha nu en dejlig dag ;-)) -hej hej



11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det må være rart igen at have en hund at tage med på stranden. Man kommer lidt lettere afsted når man har et firben, end ellers. Strandende er skønne på denne årstid, der er noget råt over dem :-)

Mona sagde ...

Hvor er den altså sød;-)

Helle sagde ...

Tillykke med den nye bil :-)
Ja, Janne har ret, det er godt med en hund, når man tager til stranden. Der er ikke noget, som giver en så meget fred i sindet, som at betragte sin legende hund, der snuser og tumler rundt i sandet.
Vi bor rigtig tæt på standen og elsker den især på denne årstid, også selvom det er vådt og koldt derude ;-)

Jane sagde ...

Skøn hund og skønne billeder fra stranden. Og selvfølgelig tillykke med bilen, sådan en er jo ikke til at undvære.

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Nu MÅ jeg altså lige "smide" en kommentar; hvor er ham bette Zacco dog bare skøn; han er slet ikke til at stå for.

Mange hilsner en anden Tina

Faster´s corner sagde ...

Så kom han endelig hjem, den endnu lille Zacco-drengen. Han ser så absolut stadig nuttet og sød ud, men jeg ved det, han blver også en stor dreng en dag!

Rigtig meget held og lykke med ham Tina - og Zacco, ka jo ikke gøre for, at jeg er bange for hunde!

Knus Krista.

Tina Olsen sagde ...

Hej Janne..
ja, det er skønt på stranden - jeg elsker også denne årstid, for der kan man gå en lang tur på stranden uden at møde for mange:-))

Tak Mona..
Jeg er helt enig -hi-hi..

Tina Olsen sagde ...

Hej Helle..
Ja - vi er heldige os der bor tæt ved stranden;-))

Hej Jane..
Tak, og nej den er ikke til at undværre;-))

Hej Tina..
Skønt med en kommentar fra dig! - tak for det;-)

Hej Krista..
Det er nu synt du er bange for hunde..de er jo bare så skønne;-))

Britta sagde ...

Hej Tina.
Så er jeg kommet hjem fra Sverige (det var derfor min vaps skulle passes), og ser at du har fået din baby hjem. Hvor er det dejligt at du igen har en firbenet ven at nyde gåturene med. Loke må helt bestemt sidde i hundehimlen og glæde sig over, at der er nogen til at holde hans "mor" med selskab.

Anonym sagde ...

Å, så koselig å se dere går tur på stranden igjen. Zacco er bare sååå søt!

Tina Olsen sagde ...

Hej Britta..
Håber det går godt med din stakkels vuffers ryg...og at turen til sverige var skøn;-))
Og ja, du kan tro jeg nyder min lille Zacco og vores indtil vidre små gå ture;-))

Hej Sylvia..
Ja, er det ikke bare skønt...jeg elsker jo bare stranden så meget - det ved jeg du også gør;-))
Og jeg må give dig ret..Zacco er bare sååå sød;-))