tirsdag den 27. november 2007

Hej igen!!!


Ja, hvad er nu det for noget, 2 indlæg på en uge!!
Det kunne da være skønt om det er en ny vane..
Nej jeg havde lige tid, og så er det jo bare så hyggeligt at høre fra alle jer der ligger en lille besked til mig;-))
Så tak til jer alle sammen fordi i gider;-)
Billedet af Zacco i sidste indlæg var en smugle snyd for han så endnu mere langbenet ud på det første billede end han er!! - sådan er det når man tager billeder nedefra og op..
Men langbenet er han blevet, men knap så meget som det så ud til...



I søndags kom Anna (som er på billedet)
forbi, hun ville gerne hilse på Zacco, og de blev meget hurtigt gode venner..så vi var en tur i skoven Zacco, anna og mig - det var bare så hyggeligt at du var her Anna;-)
Anna er Frk. fingernem´s datter, og det er ikke så meget jeg kommer i strikkecafen for tiden, desværre - men det er også højtid med både lys og negle... men mon ikke snart jeg får en masse tid???




Uha, der er meget sjovt på stranden;-))

Sjovt billede med ørene i vejret..hi-hi

Og se nu her...øv altså hvorfor er det lige kameraret er så langsomt....Zacco nåede lige at vende hovedet, men man skal være hurtig på fingerne for tiden hvis man skal nå at tage et billede af ham - der er drøn på..

Nu vil jeg gå ind og hygge ½ times tid med de andre inden jeg skal af sted som konsulent..

Knuser til alle jer der læser med;-)

6 kommentarer:

Jane sagde ...

Osse knuser til dig.
Håber du får en hyggelig aften.

knuser fra Jane

Britta sagde ...

Det er da herligt at stranden ligger så tæt på. Det er et rigtig fint sted for en hundehvalp at få brændt krudtet af.
Godt at du lige havde tid lidt blokopdatering i en travl hverdag. Det er jo så hyggeligt at læse hvad der sker med dig og Zacco :-)
Håber salget går strygende.
Knuzer fra Britta

hanneb sagde ...

Hvor han dog vokser, og ja - hi hi et sjovt billede:)

Tina Olsen sagde ...

Hej Jane..
Tak skal du ha´, altid skønt med en knuser;-)

Hej Britta..
Ja det er skønt med stranden,og Zacco elsker at styrte rundt derned..
Og tak, jeg havde et godt salg;-))knuser til dig også, mon ikke du trænger i disse dage??

Hej Hanne..
Ja det går altså hurtigt med min "lille" Zacco..et knuser til dig kan det da også sagtens blive til;-))

Tana sagde ...

Ihh hvor går det altså stærkt med ham Zacco-drengen. Vi må også snart få hundene til at mødes igen, så de bliver vant til hinanden. Kram

Tina Olsen sagde ...

Hej søde..
Ja, du kan godt glæde dig til at møde ham - han er snart større en malou - hvis ikke han allerede er det...
Men jeg ringer lige, for du har ret..vi må ses snart -savner jer;-)
kram lige tilbage til dig.