søndag den 27. januar 2008

Skønt.."fri"søndag!

Ja næsten da!!!
Jeg skal bare
vaske tøj
gøre rent
skrive ordre ind fra lyssalg
Læse lektier(negle)
Og så ville jeg så gerne nå at ordne mine egne negle og strikke..
Og en tur mere med Zacco er også et must..

Lige nu er nabo drengene herovre og lege med Zacco - det nyder han.



Men med sådan en himmel vi har i dag er det helt okay at skulle ud...














Zacco er en værre gravhund - desværre...
Men han nyder vejret, han er i haven næsten hele tiden;-))












Og han er go til at svine!!!!
Her har han splittet en lille bamse ad!
Men han lusker også ind med pinde fra haven, så de ligger i tusinde stykker over alt i huset...så jeg må vist huske støvsugningen.











Men skøn og lækker det er han;-))
Han vejer 23kg. nu og er ved at være en stor dreng.














Uha...
Jeg har lige talt med en veninde om negle prøven...hun siger desværre at der er mange der ikke består første gang, og at det er meget svært...jeg ryster allerede..hi-hi..
Og jeg skal først til eksamen d. 26 marts!!!


Nå men siden sidst har jeg haft travlt, næsten hver dag - men jeg har hygget mig med det, så det er alletiders.
Ha´nu en dejlig søndag og uge til alle jer søde der læser med;-))

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Tina, det var rart at høre fra dig, jeg var ved at spekulere på hvad du får tiden til at gå med ;-)
Zacco bliver mere og mere lækker. Den negle eksamen består du da med glans, der er jo nogen der skal bestå i første hug.

Helle sagde ...

Dejligt at høre nyt og se lidt til Zacco og hans spillopper :-)

Skal helt sikkert nok krydse fingre for dig, når du om LAAANG tid skal til eksamen!!
Knus Helle