onsdag den 16. april 2008

Hej.

Tusinde tak for alle jeres søde kommentarer..
Det er nu skønt et være færdig med at læse, og
"bare" koncentrere mig om at lave negle..

Og Janne.....En efterlysning er ikke nødvendigt ;-))
Rart at vide i sidder derude og venter på nyt herfra...

Men jeg har en del at se til - og bla bla bla....
men nu er jeg her...

Jeg har faktisk fået mit første strik færdigt i år!!!
Ja det er heller ikke det store på den front...
Men jeg glemte at tage et billed af den inden jeg gav den videre....det er en meget lille baby vest, men måske jeg kan huske kameraet næste gang jeg besøger hende, for jeg syntes næsten jeg skylder jer noget strik her på kanalen...

Men ellers har jeg det faktisk fantastisk, men 24 timer i døgnet er nogle gange for lidt til mig...der er så meget jeg gerne vil - og en stor del når jeg da...
Nu må jeg hellere gøre mig klar til at gå på arbejde, men i må alle have en fantastisk dag...
Kæmpe knuser til alle jer der læser dette;-)

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nå der var du :-) jeg var ved at blive bekrymret for at du helt havde forladt blogverden. Det var dejligt at høre fra dig

LineMo sagde ...

hej og tillykke ned eksamen

Har du stadig opskriften på den lyserøde top i mohair du strikkede sidste år.

Min er blevet væk og jeg gider ikke pille op i mohair.

Knus

Line

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Jo, vi holder skam øje med dig ;o)

Ham Zacco er altså bare en skøn vovse.

KH Tina (endnu en)

Tina Olsen sagde ...

Hej Janne...
Skønt at du bekømre dig;-))
Det luner - det er også saltid skønt at høre fra dig;-))

Hej Line..
Den skal jeg nok lige se om jeg kan finde til dig..jeg vender lige tilbage..knus -håber i har det godt alle 4;-)

Hej Tina..
Rart at vide du holder øje med mig - så kan det da ikke gå helt galt..hi-hi..
Ja, jeg er helt enig, Zacco er SKØN!!!

hanneb sagde ...

Tillykke med din eksamen. Tak for knuseren, og du får fluks en knuser igen:-))

Helle sagde ...

Også TILLYKKE fra mig med din eksamen!!
Dejligt at læse lidt fra dig igen :-)
Kh Helle

Tina Olsen sagde ...

Hej Hanne..
selv tak;-)) - en knuser kan man da ikke få for mange af!!

Hej Helle..
Tak, også skønt med en lille besked fra dig;-))