mandag den 6. august 2007

SOMMER


Jubiiii....
Det er jo sommer, hvor er det bare perfekt..
Dagene gik lige lidt for hurtigt, ja nu er det mandag igen!!
Det var en uges ferie, 3 mere tilbage.Skønt.
Torsdag var jeg ude som konsulent, og det var bare så hyggeligt, det er nu en dejlig måde at arbejde på;-)
Fredag kom en veninde op til frokost, vi gik en mega lang tur omkring is huset, og så hjem langs stranden..
Hun sov her for
Lørdag skulle vi på kræmmermarked, og tænk..vejret var med os, og der var rigtig mange mennesker, så det var årets bedst salg..jubiii. jeg fik endda solgt en masse hjemmelavet.
søndag, Micael tog til Sverige for at køre ræs, han kommer hjem i aften!
Idag kommer svigermor op..vi skal på stranden og sole og bade - lækkert..
Mon ikke vi kan lokke hende til at spise her - grill på terrassen syntes jeg kunne være på sin plads;-)
strik er det ikke blevet så meget til, igår aftes strikkede jeg, men det var også tiltrængt, hi-hi..
Nyd vejret derude - det vil jeg;-)

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er da dejligt med salget på markedet, selvom det er hyggeligt, er det rart at sælge noget også. Grill, sol og Terasse lyder lovende, det tror jeg vil overveje når jeg slippe ud fra arbejde....

Anonym sagde ...

Uuuuuh, det har jeg så sandelig også gjort :-) Jeg var en tur på Liseleje strand med niecerne. Jeg har familie i frederiksværk som jeg besøger og så er stranden jo dejlig tæt på. Men der var godt nok også mange mennesker idag, man kunne jo nærmest heller ikke holde ud at være andre steder i denne her varme!

Tina Olsen sagde ...

Hej Janne..
Ja du har ret.. det er sjovest når man også sælger..
Håber du også fik hygget dig i vejret ;-)

Hej bubbi doo..
Du skal bare gå lidt derud af, altså ved overdrevet, der er næsten ingen mennesker;-)
Men det var en dejlig varm dag..

Anonym sagde ...

Hei Tina! For et lekkert bilde! Det passer godt når du nevner stranden hos deg! Din heldiggris!
Nå er det bare 3 dager igjen, før vi drar til København....du kan tro vi gleder oss.
jeg har ditt nr, så er vi klare, hører du fra oss.
Kos deg videre i sommerværet!

Tina Olsen sagde ...

Hej Sylvia..
Jeg håber i får en skøn tur, det bliver dejligt med lidt ferie;-))
Og du ringer bare, hvis i får tid;-)
Men jeg glæder mig til at se og høre alt om jeres tur på din blog;-)

Mona sagde ...

Hej Tina.
Det er rigtig lækker med det sommer vejr vi har nu:-))
Håber det forsætter et stykke tid endnu:-))

Tina Olsen sagde ...

Hejsa Mona..
Ja det er perfekt...så føler vi nok alle sammen det har været lidt sommer;-)