søndag den 7. marts 2010

Polarcirklen.

Ja - der skal jeg hen sidst i denne måned. Vildt ik??

Jeg skal med 2 rigtig søde tøser, som også er med i party lite;-)

Jeg er sikker på vi får alletiders tur, hvor der bliver mulighed for at opleve ting vi aldrig troede vi skulle - jeg ved ikke meget om turen, andet end det er i Finland,





Og at vi skal ud og køre på sne scooter
Men sådan er det når man tager på ferie med Party lite - så forkæler de os, med en del overraskelser....
Og tro mig jeg glæder mig, også selv om det betyder jeg vil komme til at savne Micael og Zacco;-)
Men mon ikke det er godt at savne??
Det er kun 4 dage vi er af sted, og med alt det vi skal nå at opleve,går tiden sikkert hurtigt.
Håber i har haft en skøn weekend - det har jeg, også selv om jeg har arbejdet
næsten hele tiden;-)

5 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det bliver da spændende, husk at tage kamera med så vi kan se nogle gode billeder. Rigtig god ferie.

Anonym sagde ...

Jo du kan tro at det er godt at savne. Og nogle gange kan man blive som nyforelsket igen når man igen er sammen.
Rigtig god tur Tina ;o)

Janne sagde ...

Puha, det tror jeg ingen gang jeg vil have lyst til. Jeg har altså fået nok af sne for i år. Men god tur når du kommer der til :-)

Fru Larsen sagde ...

Det bliver spændende at komme til Finland. Du ønskes en rigtig god tur herfra mig.

Merete sagde ...

Wow, det skal nok blive spændende. Glæder mig til at se dine fotos derfra.