onsdag den 17. marts 2010

Se min kjole..


Så er min kjole næsten færdig - mangler bare det sværeste... der skal sørme hækles noget i halsen, ved knapperne...
Det er meningen man skal strikke knapper, men jeg syntes det er smukkere med disse knapper..
Jeg er mega dårlig til at hækle, så jeg må lige have noget hjælp af Rie....







Og se nu bare her....
Jeps, mine løbe sko er fundet frem, for nu kan man igen løbe i skoven, og Zacco elsker det...
Det er nu 3 gang i år jeg løber - og tænk - jeg elsker det sørme også!!!
Og her har i ham...altså smukke Zacco ;-)
Sammen med mini mus, som jeg kalder ham!!!
Rigtig go dag til alle der kigger her forbi....

5 kommentarer:

Fru Larsen sagde ...

Din kjole er rigtig flot, det med hæklingen finder du helt sikkert ud af.
Ja, det er lige vejr til at starte løbetræningen i det fine forårsvejr. God løbetur:)

Janne sagde ...

uha forår. Det er så skønt :-) mine løbesko er godt nok ikke blevet luftet endnu, men det trækker lidt i mig efterhånden :-)

Fin kjole :-)

Unknown sagde ...

Så fin kjolen ble. Den er sikkert flott på.:))

Hygge-Strik sagde ...

Jamen så skal jeg da også snart have mine på, men først skal jeg lige over min forkølelse.

Pia sagde ...

Hejsa!
Jeg bliver nødt til at spørge..
Den røde cardigan med 2 knapper, er det en hjertegarn-opskrift?
Venligst Pia, Ribe