søndag den 24. juni 2007

Alene hjemme!


Ja næsten da...heldigvis har jeg Loke, ellers var her lidt tomt..
Micael er taget afsted til sverige for 1 time siden!!
Han skal op og kører ræs, men denne gang er det et godt stykke oppe i sverige, så han er nød til at sove deroppe - desværre..
Jeg hader når vi ikke sover sammen ;-(
Og jeg hader når han kører ræs uden jeg er der, til at holde skarpt øje med ham!!
Men jeg kan jo ikke blive ved med at tage fri ..så han må alene afsted en gang imellem!
Han kommer hjem sent imorgen, så det vil jeg glæde mig til;-)
Og imorgen aften tager jeg ud på for anden gang som konsulent, og jeg glæder mig.. jeg er sikker på det nok skal blive hyggeligt, for det er en nede fra strikke cafen der skal være værtinde..
Og bagefter kan jeg så glæde mig til at komme hjem til Micael!!

3 kommentarer:

Mona sagde ...

Hej Tina.
Det kan godt virke noget tomt når man er alene hjemme, så er det nemlig betrykkende når man har en hund ved sin side:-))
Min mand arbejder også mange timer, så jeg er også glad for at jeg har mine to pudler til at sætte,lidt liv i huset:-))

Tina Olsen sagde ...

Ja der er godt vi har vores vuffer..knus til dig Mona;-)

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.