tirsdag den 26. juni 2007

Jeg nåede det lige!

,
Jeg var på cykel på arbejde idag..
Og på vejen hjem havde jeg kapløb med en meget stor mørk sky med en masse regn i!!
Og jeg vandt!! - men kun lige, jeg kunne hører det stod ned lige så snart jeg lukkede døren!- sådan skal det gøres..
Og nu skinner solen, som om der aldrig har været en sort sky derude!!
Det er nu et mærkeligt vejr;-)
I går var jeg til min andet party som konsulent, det er nu sjovt.. det gik meget bedre end det første, der var en masse købelystne til stede..skønt.
Om snart, skal jeg i strikke cafe.. men idag skal vi hjem til ragna istedet for!! - det skal nok blive hyggeligt. Frk. fingernem, som plejer at holde det er nemlig ude at rejse..
Men jeg bliver ikke så længe idag..for igen imorgen skal jeg ud som konsulent!!

8 kommentarer:

Mona sagde ...

Godt du lige nåede hjem i tørvejr:-))Dejligt for dig det går så godt med dine partyer,og at du får solgt noget:-))

Annette sagde ...

Hej TIna
Dejligt at du har godt gang i forretningen - dejligt når man har positive oplevelser ud af det.
Jo regnvejr af bedste uberegnelige slags...det har vi også her...
kh
Annette

Tina Olsen sagde ...

Hej Mona..
Ja der var jeg godt nok heldig..det håber jeg også jeg er imorgen, for der skal jeg også cykle..bilen skal laves..noget med en generator der lader for meget!!
Knus til dig;-))

Hej Annette..
Ja det er nu rart når det går så godt som det gør..men jeg har desværre ikke mange bookinger i juli og august..men det er nok svært, med ferier og sådan??
Og sørme om der ikke er et knus til dig også;-))

Jane sagde ...

Dejligt at høre det går godt med fritidsjobbet, men pas nu på ikke at blive stresset:-)
kh Jane

Tina Olsen sagde ...

Hej Jane..
Tak..
Og jeg skal nok passe på det ikke bliver for meget.. - det kan jeg jo heldigvis selv styrer;-))

Anonym sagde ...

Godt at høre at det går godt med dine party's. Så er der nemlig noget ved det, ikk'!?
Forøvrigt et sk..... godt billede du har taget ;o)
KH Lise

Anonym sagde ...

Så morro med dine homepartys, og at det går bra og at folk er intrs!
Hvordan gikk det med mannen i Sverige da?

Tina Olsen sagde ...

Hej Lise..
Ja der er nu skønt det går så godt..
Og jeg syntes også billedet har en ro..måske man skulle forstørre det og hænge på en væg??
Knuser..

Hej Sylvia..
Tak skal du have ;-))
Det gik bare så godt for micael, det var længe siden han havde kørt på den bane, den er større, så farten kan komme meget højre op end på de "små" baner!!
Knus til dig også;-)