mandag den 18. februar 2008

Mandag!


Jeps, så blev det mandag..
Idag har jeg jo fri - skønt..
Så zacco og mig stod op kl.7,30..ja altså Zacco er ingen syvsover mere - han skal op og igang med at opleve noget;-))
Og så gik vi til stranden...det stormede også i dag men det var meget mere varmt i vejret, så vi gik en lang tur langs vandet..








Og for første gang i Zacco´s liv, måtte han lige ned og gå i vandet - og jeg tror bestemt han syntes det var sjovt..













Her er mit seneste strikke projekt..Den blå fisk - min er godt nok ikke blå, men blød og lækker er den...Og tv strik kan man vist roligt kalde den..
Jeg er færdig med kroppen i min brune bluse, og skal igang med ærmerne, men de er med mønster, så der skal lidt mere koncentration til...

Jeg har lige lave en luksus manicure på en kunde, og om lidt drager jeg til frisøren igen...lidt mere krøl skal der til!!!
Og senere idag skal jeg hjem og lave forlængede negle på mig selv og en kunde..så jeg spilder ikke tiden;-))
Rigtig go dag til jer alle...smukt er vejret her - med højt solskin..jeg glæder mig allerede til eftermiddags turen med Zacco...

4 kommentarer:

Merete sagde ...

Hej Tina
Spændt på at se den blå fisk.
Tor -min hund- og jeg tog turen til Hundested idag. der var godt nok gang i bølgerne.

Merete

Jette sagde ...

Hold da op, du har gang i meget, flotte sager, glæder os til at se billeder af det :)

Faster´s corner sagde ...

For hunde da, du har fart på pige! Får strikket og luftet hund og så når du også at holde dig selv top gejlet med lange negle og søde krøller.....

Tanker til dig fra Krista.

Anonym sagde ...

Wow....det bliver superflot, skøn farve du har valgt.

Knus fra
Aino