fredag den 22. februar 2008

Yes sommerferie huset er i hus!!


Ja, se lige her.....
For ca. en uge siden fik vi booket dette skønne sommerhus.
Det ligger i blokhus og 200 meter fra vesterhavet...hvad siger i så???

Jeg glæder mig som et lille barn, men jeg må vente lidt, for det er først bestilt i uge 35, så der er længe til....



Men grunden til vi venter så længe er prisen...vi kan spare 2000kr.ved at vente en uge.

Det er bare så lækkert sommerhuset, og jeg er sikker på vi alle - Micael, Zacco og mig kommer til at nyde det...vi skal helt sikkert til stranden hver dag, og besøge familie i fr.havn, og måske en tur til skagen?? - nu må vi se....
Ja, det er godt at have noget at se frem til...hi-hi..
Ha´nu en dejlig fredag, weekenden lure lig om hjørnet.

9 kommentarer:

Tineke sagde ...

For søren, det ser da lækkert ud. Og yes, jeg kan spotte en opvaskemaskinen, for der skal jo holdes ferie :)

God weekend!

Jane sagde ...

Nå, blogger åd lige min kommentar, men jeg prøver da bare igen.
For sulen da et lækkert sommerhus. det blir helt sikkert en skøn ferie I skal holde der. Blokhus er et vidunderligt og meget meget smukt ferieområde.

Merete sagde ...

Hvor ser det dejligt ud. Vi kigger ogspå på sommerferie i øjeblikket. Vi kigger efter sommehus i den anden ende af Jylland.

Merete

hanneb sagde ...

Ahh, det ser dejligt ud...og så sommerferie, det er dejligt at ha' noget at glæde sig til... Og Zacco.. han er da sandelig blevet stor, og han er da heldigvis blevet frisk at se til igen, det var dejligt...

Anonym sagde ...

Det ser rigtig dejligt ud, der er bare så skønt ved Vesterhavet.

Kan godt forstå du glæder dig!

God weekend!

Knus fra Aino

Made By Dorthe sagde ...

Kan sørme godt forstå at I valgte at rykke ferien frem til uge 35.
Sommerhuset ser skøøøønt ud :-)
Rigtig godt weekend.
Knus fra
Dorthe

Karina sagde ...

Ser rigtig lækkert ud. Vi har rigtig mange gange holdt sommerferie i DK i lejede sommerhuse og har altid været begejsrede!! Blokhus er bare indbegrebet af Westerhaw, ferie og sand over det hele :-)
God weekend
Karina

Dorthe sagde ...

Hejsa

godt at I fik sommerhuset, når vi nu fik puslespillet omkring ferien til at gå op. Jeg glæer mig til at se dig i morgen, det er jo så lang tid siden. Kram indtil da
Dorthe

Fru Larsen sagde ...

For hulen da, hvor et lækkert sommerhus, jeg kan godt forstå du glæder dig. Der er heldigvis længe til uge 35, du véd forventningens glæde er noget af det dejligste!! Tak for de rosende ord, som du har givet på min blog.