lørdag den 9. februar 2008

Sikken dejlig dag det er i dag!!!


Ja, skønt er vejret - det ser lovende ud derude.
Så efter jeg har skrevet dette indlæg, skynder Zacco og mig os ud i det;-))
Zacco vækkede mig kl.7,30, og der så det meget flottere ud derude, men jeg gad ikke stå op lige der....
Idag skal ud på et party, og lidt indkøb skal gøres,og så skal jeg ned i den lokale strikkebutik og sætte en reklame op for mine negle,for tænk Rie har været så sød at ringe og sige at det syntes hun jeg skal;-))
Tak Rie.;-)

Og se lige "Ferdinan"....Han er tosset med duften af påskeliljer...

Igår aftes sad jeg endelig og strikkede videre på min brune bluse - jeg lukkede af til ærmer og mod halsen...det gik derud af - troede jeg ¤¤%&)/)/..... Men da jeg var færdig var der ligsom en meget spids slutning - hvad nu?????

Jeg havde så ment bare ikke læst opskriften helt færdig inden jeg strikkede der ud af...Så kan jeg lære det!!!!

Rigtig go weekend derude til jer alle sammen.....og Annette jeg vil meget gerne have nogle af dine krøller, for mine er på vej ud!! -øv-bøv, men jeg har bestilt en ny tid hos frisøren;-)

5 kommentarer:

Jette sagde ...

Bare spørg her med hensyn til at glemme at læse i opskriften, det kører nemlig ikke for godt her på matriklen med at få noget fra hånden, enten mangler jeg garn eller også passer tingene bare ikke lige mig...

Rie Nielsen sagde ...

Surt. det er en omér.
Det behøver du altså ikke at takke for. Jeg kan godt li´ at "hjælpe", jeg har jo selv stået der som ny og ventet på at der skulle komme kunder der skulle ha´ syet tøj. Jeg glæder mig til mandag aften, hvor I kommer ned til mig i butikken og ser/krammer de nye garner jeg har fået hjem. JEG se frem til en hyggelig aften. Skal nok bage en kage og ha´ kaffe og the parat til jer. God weekend.
Rie

Faster´s corner sagde ...

Arg, hvor ærgeligt at dine supersøde krøller allerede er på vej ud......du må få nogle af mine, for mit hår er pludselig på sine gamle grånede dage begyndt at krølle helt vildt - og det skal det ikke, det skal være glat!

Nyd også det gode vejr det bliver i morgen.

Tanker til dig fra Krista.

Anonym sagde ...

hej tina jeg vil gerne på et weekend neglekursus. er det meget dyrt, og ved du om der er nogle kurser i randers? M.V.H Kate

Tina Olsen sagde ...

Hej alle sammen, tak for jeres kommentarer - skønt;-)
Og Kate - prøv at tjekke deres hjemme side på insight cosmetic group - der er også et telefon nr;-))