onsdag den 24. december 2008

Rigtig Glædelig jul.


Ja, rigtig glædelig jul til alle jer der kommer denne vej forbi.
Alt er klart, så nu kan tiden godt gå..jeg elsker alt ved julen, samvær med familien, maden, dans om jule træet og bestemt også gaverne..så jeg glæder mig.
Her et lille slappe billed af smukke Zacco..
Han elsker bestemt også gaver og go mad, så jeg er sikker på han er svært tilfreds med dagen..
Der bliver skam strikket - jeg er kommet til ærmegabet på mermaiden, og da jeg har jule ferie frem til 5 januar, ja så skal der strikkes meget..hi-hi... jeg skal godt nok lige lidt på arbejde, for der er en del der gerne vil have flotte nytårs negle.. jeg er startet med at lave negle i Atlantis gilleleje Det er bare så hyggeligt et sted at være.
Nå nu vil jeg sætte mig i sofaen, og strikke lidt inden jeg må igang med lidt fornuftigt;-)
Kæmpe jule knuser til jer alle.

8 kommentarer:

Merete sagde ...

Hej Tina

Også et glædelig jul til dig
Merete

Jane sagde ...

Glædelig jul til dig også.

Anonym sagde ...

Rigtig glædelig jul til dig og selvfølgelig også Zacco!

Anette sagde ...

Hej Tina med familie.
I ønskes en rigtig glædelig jul. Glæder mig til at se Mermaid færdig.
Julehilsen Anette

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Glædelig jul til dig også! Og til dejlige Zacco (og til din mand) ;)
Det er skønt at følge med her hos dig, og jeg glæder mig til at følge med i det nye år også!
Hav nu en hyggelig og skøn jul!
KH Karen S

Mona sagde ...

Også rigtig glædelig jul til dig:-)

Annette sagde ...

Rigtig glædelig jul til dig og din familie.
Håber at høre mere til dig i det nye år...
kh
Annette

Louisette sagde ...

Hello, shoene blog
Liebbe gruss aus Belgie