fredag den 20. april 2007

En til!





Så er der en taske mere færdig, så skal den bare vaskes og pyntes, men jeg venter til jeg har noget mere der skal filtes..er igang med en grøn taske allerede..men jeg mangler også at fremstille en del inden marked midt i maj..så lidt travlt har jeg da!!





Og se hvor heldig man kan være..Dorthe (strikke-feen),havde været så sød at købe nogle fler palietter og andet glimmer stads, med hjem til mig fra netto..denne gang kostede de kun 10,00kr. stykket - jeg har købt nogle før til 45,00kr!! men jeg bruger en del af dem til alle mine tasker brocher og futter til kræmmermarked..






Det er ikke alle der er glade for den tid jeg bruger på at læse og skrive blogs..
Det her var engang en fin garnrulle, men den havde Loke snuppet..det er ikke bidt istykker men der er lige lovligt meget kludermor over det.. i kan også tro jeg blev gal i skralden..


Kl 19,00 i aften holder en af vores venner fødselsdag.. og da det er en af micaels (min kæreste) bedste venner, havde han sagt at han havde fri idag, så hvis der var noget han kunne hjælpe med, skulle Jan bare sige til!!
Så lige nu står de 2 fyre og bager boller og laver lagkage og diverse..det skal så lige siges at der ikke er nogen af dem der før har prøvet det, så både Jans kone og jeg, er meget spændt på resultatet.

2 kommentarer:

Dorte sagde ...

Ja, det var da noget af et perle-kup !

Tasken ligner en model jeg også har strikket - jeg kan rigtig godt lide den buttede facon, når den har været en tur i vaskemaskinen.

Og så i øvrigt velkommen i blog-verden !

Kh dorte

Tina Olsen sagde ...

Tak skal du ha dorthe..og velkommen her på min blog..
jeg er lidt tosset med glimmer, perler osv..så jeg blev da helt vild da jeg hørte hvor billigt det var blevet..