tirsdag den 24. april 2007

Frk. fingernem




Her er som lovet et par billeder af strikkecafen.
Det var som altid over hyggeligt, der blev snakket og grinet til den store guldmedalje, det er vel nok nogle skønne kvinder..







Et enkelt billed indedørs blev det også til..
Der var et par stykker der var ude at ryge, men vi var ikke så mange denne gang, det er ellers sjældent..vi plejer næsten at sidde helt tæt.
Det er lidt sjovt, for nu har vi kendt hianden i godt 1 års tid, det er engenligt meget rart at vi kenner hianden så godt, nogle gange er et blik nok til at vi forstår hianden.
det gode ved sådan en cafe er også for mit vedkommne at jeg kan få hjælp, jeg har som sagt kun strikke i ca.1½ år.. så det jeg kan nu, kan jeg takke mange af cafe kvinderne for..så tak for det:-)


Her er Anna, hun er Frk,fingernems datter, hun kommer troligt ned til os, og hygger med os.hun er bestemt en stor del af cafe afterne...det er skønt.
Du er alletiders Anna :-)












2 kommentarer:

Britta sagde ...

Det ser hamrende hyggeligt ud. Det er da super med sådan en gruppe, der kan give hinanden lidt hjælp med håndarbejdet også. Ren kvindehørm (er der noget der hedder sådan) ;-)
Hilsen Britta T.

Tina Olsen sagde ...

Det kan man vist roligt kalde det der foregår i cafen..
knus og ha en go dag