lørdag den 28. april 2007

Øv altså!!


Jeg havde glædet mig til posten kom idag, for de skulle have en pakke med til mig...
Og så kommer de mens jeg er ude med Loke..
Og det var ikke fordi der ikke var nogen hjemme, men manden i huset har ligget og sovet imens de var her ##¤%&#"¤#%!
Så nu må jeg pænt vente til tirsdag, for jeg kan ikke nå omkring posthuset mandag, øv-bøv..
Det betyder at i også må vente(hi-hi)
Når men i dag skal vi ud og shoppe med svigermor, vi skal nemlig til 2 konfirmationer i næste uge..så der er lige en del vi mangler før vi er fest klare!!

2 kommentarer:

strikke_jane sagde ...

Jeg prøvede det samme igår,men kunne allerede hente min pakke sidst på dagen, så familien ser ikke mig gå rundt og skumle hele weekenden nu. :-) Glæder mig til at se, hvad der kan hentes på tirsdag....

Tina Olsen sagde ...

Jeg har prøvet at køre ned på posthuset sidst på dagen, men det hjælper ikke på "vores" posthus!!
Og jane, jeg kan røbe det ikke har noget med strik at gøre, men derfor er det spændende nok..