fredag den 11. maj 2007

Frederikshavn/filt



Her er en lille del af frederikshavn, der er mange skønne steder bl.a. her.. det var en gammel havn engang..


Her en fin rød kanon, der står klar over vandet!!

Og et billede af havnen!! - man kan ikke længere komme ud af havnen, fordi den er sandet til!!
Og så fik jeg skrevet lidt under futterne der skal med på marked, så de små ikke glider i dem!!!
Og her er lidt jeg fik i vaskemaskinen igår..
Den hvide strikkede jeg i bile´n på vej hjem fra Jylland..
Så skal de bare pyntes iaften, for imorgen skal jeg på marked:-)

3 kommentarer:

Britta sagde ...

Hvor er de søde og fine de futter. Held og lykke på markedet.
Hilsen Britta T.

Mona sagde ...

Hvor har du altså været flittig-)!rigtig fine ting du har fået lavet.
Held og lykked med markedet-)!

Tina Olsen sagde ...

Hej Britta og Mona. tak for jers søde ord. jeg håber sådan det ikke begynder at regne imorgen...for vi skal stå udenfor...men en lille bye kan vi klare, vi har nemlig en papillon med!!