tirsdag den 22. maj 2007

Smukke blomster/ færdig ryg!



Altså min inderst inde ryg!!!
Og jeg har lige slået op til forstykket, men det er nok lidt langsommere at strikke, for der er mønsteret jo!!
Men mon ikke det går?? - indtil vidre har den været dejlig at strikke...Og jeg har vændet mig helt til farven, og glæder mig til at trække den over hovedet!!!



Og så syntes jeg lige i skulle nyde mit seneste køb...
jeg er TOSSET med lilla, men det er nok til at se??
Jeg havde slet ikke fået købt blomster til haven i år...men det fik jeg da rådet bod på..
Smart nok er jeg startet foran huset, da det er der de fleste vil kunne nyde dem, men i næste måned, må jeg pynte baghaven...
Men de er som bekendt ikke gratis sådan nogle...
Sørme også en lilla blomst!!
Her et billede af hoveddøren, syntes selv det pynter så utroligt...
Og en "altankasse" har jeg da også.. den sidder i min carport..så den vil jeg nyde hver gang jeg tager bilen....SKØNT.

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

inderst inde tegner da rigtig godt, det er stadig en fed farve.

Blomster er nødvendige, jeg er desværre ikke nået til min terasse endnu, men mon ikke det kommer...

Anonym sagde ...

Fed farve til inderst inde. Nu kan jeg desværre ikke huske, hvordan den ser ud foran - men jeg hænger på her på kanalen. Så viser det sig nok :-)
kh
marianne

LineMo sagde ...

flotte blomster, og sikke en indgang du har sans for det der ;o)

Inderst inde ser rigtig god ud, kanon farve, ikke din vanlige, men lækker

Knus

Line

Ps. vi savnede dig i dag

Britta sagde ...

Det var da helt utroligt så mange blomster der er på de petunia-planter.
Jeg er også helt vild med lilla (det vil tydeligt fremgå ved et kig på mit garnlager), så jeg synes også at dit blomsterkøb er helt som det skal være ;-)

Tina Olsen sagde ...

Hej Janne..
Det må komme lidt af vejen med de blomster, ellers bliver man ruineret;-))

Og hej Marianne(nu har jeg kaldt dig svit de andre gange!! men ser nu du kalder dig marianne..håber det er ok;-))Men på et af mine tidligere indslag er et billede af inderst inde forefra!! - men derfor må du gerne(læs;skal)blive her hos mig og følge med!!

Tina Olsen sagde ...

Hejsa Line
Jeg savnede bestemt også jer...
Men jeg fik brugt en masse penge - jeg var nemlig til lysparty, og de havde bare så mange dejlige men dyre ting..Jeg holder et party d.29/9.07 kl.19,00. så hvis de eller andre der læser dette vil med så skriv en mail til mig!!
Og du har ret med mit farve valg, vovet men smukt;-))


Ja Britta, jeg kunne altså ikke stå for de petunia..de er bare så smukke..dem vil jeg nyde hele sommeren;-))og lilla er bare FARVEN.

Mona sagde ...

Neeej,Tina er du allerede færdig med ryg stykket,du får strikket en masse-) Det ser rigtig godt ud med blomsterne, flotte farver-)

Tina Olsen sagde ...

Hejsa Mona..og tak;-))
Ja det hjælper på det..du kan jo gætte hvad mit næste projekt bliver??
Og jeg er altså også helt vild med blomsterne..

Githa sagde ...

Sikke dog et fantastisk indgangsparti du har frembragt på jeres hus.

Glæder mig til at se inderst inde færdig. Lækker farve i hvert tilfælde. Jeg har selv lige bestilt mit første projekt i rigtig rød til moi :-))

Githa

Tina Olsen sagde ...

Hejsa Githa..Ja jeg syntes det hjælper noget på det med blomster;-)
Og jeg glæder mig til at se dit "røde" projekt..det er godt nok en dejlig farve at strikke i!!
Mærkeligt men man bliver altså glad af farver??

Unknown sagde ...

Hej Tina
Din inderst inde bliver da bare så flot og rød er jo en flot farve. Og dine blomster er jo skøøønne.
Kh Jane

Tina Olsen sagde ...

Tak Jane.
Jeg er også sikker på jeg bliver svært tilfreds med den når den er færdig;-))